Skylink – servisní poplatek

 

Provozovatel česko-slovenských satelitních platforem Skylink, společnost M7 Group, informuje o změnách v ceníku služeb. Vedle roční a pravidelné měsíční platby prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu je zákazníkům nabídnuta možnost předplatit Servisní poplatek na 2 roky dopředu.
Servisní poplatek hrazený měsíčně přes SIPO nebo inkaso z účtu se pro slovenské zákazníky nemění, pro zákazníky z České republiky se zvyšuje pouze úměrně oslabení kurzu české koruny. Stejnou cenu, jako při pravidelné měsíční platbě, uhradí zákazníci při platbě na 24 měsíců.
Zvýšení roční platby Servisního poplatku zohledňuje náklady spojené s každoročním připomínáním platby, odpojováním a opětovným připojováním karet, u kterých nebyl Servisní poplatek včas uhrazen.

Servisní poplatek lze zaplatit u nás a programy jsou okamžitě aktivované. Servisní poplatek se vztahuje na všechny dekódovací karty Skylink. Pro uživatele placených balíčků je servisní poplatek již zahrnut v ceně předplatného a není nutné jej pro danou dekódovací kartu platit zvlášť.

Pokud si uživatel na kartě s uhrazeným servisním poplatkem předplatí libovolný programový balíček, bude mít automaticky na celé období předplatného čerpání servisního poplatku přerušeno.

 Publikoval v 15.42